Vakantie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Ben je net op vakantie geweest en wil je discussieren met andere mensen over deze vakantie? Dat kan op deze site!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 FAQ (Frequently Asked Questions)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jordy
Community Owner/ Global Administrator
Community Owner/ Global Administrator
Jordy


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 13-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Blaricum

FAQ (Frequently Asked Questions) Empty
BerichtOnderwerp: FAQ (Frequently Asked Questions)   FAQ (Frequently Asked Questions) Emptyvr apr 13, 2012 5:04 am

Om te voorkomen dat veel vragen aan mij of een van de moderators worden gesteld is er in het submenu een kopje FAQ.
Hierin staan veel voorkomende vragen van mensen die relatief simpel te beantwoorden zijn.
Als er verder nog vragen zijn, kun je natuurlijk altijd naar een van de moderators PM'en of naar mij natuurlijk.
Hieronder zet ik nog de FAQ die speciaal voor dit forum bestemt is, de andere FAQ is meer over algemene zaken.


Wat is het VakantieForum?
VakantieForum is een site waar mensen met elkaar kunnen discussieren over verschillende accomodaties over de hele wereld.
Van hotels tot campings, ook is het mogelijk om een review over een accommodatie te plaatsen.
Heb je bijvoorbeeld vragen over een hotel; open een topic en binnen de kortste keren antwoorden andere gebruikers terug
Die bijvoorbeeld wel eens in de betreffende accommodatie zijn geweest en kunnen dus misschien jou vraag beantwoorden!



Ik ben verbannen van het forum, waarom?
Wanneer je wordt verbannen van het forum is dat natuurlijk erg ververlende, maar er is wel een reden voor.
Dit kan varieren van een TBan (Temporary ban) dit is dus een tijdelijke ban tot een Pban (permanently ban) een blijvende.
Wanneer je dingen doet die niet op dit forum mogen kun je een ban krijgen, ben je hiermee niet eens dan kun je mij een mailtje sturen
Verboden is om een nieuw account aan te maken. Doet je dit toch dan volgt er een IP-Ban en is het dus onmogelijk voor jou
om dit forum nog te betreden.


Mijn topic is gesloten, maar ik deed niks fout
Als moderators of ik vind dat er ongepast of te lang off-topic gerageerd wordt dan is het mogelijk dat wij het topic sluiten.
Op verzoek en in overleg kan het topic wel geopend worden mist er daarna weer gewoon gepraat wordt.



Ik wil moderator worden
Natuurlijk zijn wij altijd opzoek naar enthausiaste medewerkers om ons team te versterken.
Wil jij deel uit maken van dit team, PM mij dan met je sollicitatie voor verder informatie verwijs ik je naar Algemeen --> Moderators.




Groeten,
Admin

Terug naar boven Ga naar beneden
https://vakanties.forumactie.com
 
FAQ (Frequently Asked Questions)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vakantie :: Algemeen :: FAQ (Frequently Asked Questions)-
Ga naar: